Zakelijk Blog

Alles over het zakelijk leven!

Wat zijn de mogelijkheden van de ziggo klantenservice?

ziggo klantenservice

Ziggo is een van de grootste aanbieders van televisie, internet en telefonie in Nederland. De klantenservice van Ziggo is beschikbaar voor klanten die hulp nodig hebben met hun abonnement of service. De medewerkers van de klantenservice zijn opgeleid om klanten te helpen met hun vragen en problemen, en proberen altijd een oplossing te bieden. Er zijn verschillende manieren waarop klanten contact kunnen opnemen met de ziggo klantenservice. Klanten kunnen bellen naar de gratis klantenservice-telefoonnummer, of chatten via de website van Ziggo. Ook is er een selfservice-portal waar klanten hun vragen kunnen stellen en antwoorden kunnen vinden op veelgestelde vragen. Ziggo klanten kunnen ook een e-mail sturen naar de klantenservice of een bericht sturen via social media kanalen zoals Twitter en Facebook.

ziggo klantenservice

Bereikbaar tijdens kantooruren

De ziggo klantenservice is meestal bereikbaar tijdens kantooruren. Klanten kunnen echter ook buiten kantooruren hun vragen stellen via de website of social media kanalen, en krijgen vaak binnen een paar uur een antwoord. Bij spoedeisende problemen, zoals een storing, is er vaak een speciaal team beschikbaar om klanten te helpen. Over het algemeen krijgen klanten positieve feedback over de klantenservice van Ziggo. Medewerkers van de klantenservice zijn vaak behulpzaam en proberen klanten zo snel mogelijk te helpen. Er zijn echter ook klachten geuit over wachttijden en onduidelijkheid over oplossingen voor problemen. Ziggo heeft een klachtenprocedure en klanten kunnen een klacht indienen als ze ontevreden zijn over de service die ze hebben ontvangen.